سلفی گرفته شده توسط فلامک جنیدی همراه با یکی از هنرجوهای برنامه استیج شبکه من و تو، به عکس خبرساز تبدیل شده و افراد واکنش های مختلفی در این باره از خود بروز داده اند.

در تصویر فوق یکی از هنرجوهای برنامه استیج شبکه من و تو را درکنار فلامک جنیدی می بینیم فلامک جنیدی هنوز در باره این عکس واکنشی از خود بروز نداده ولی کاربران شبکه های مجازی اقدام به ارسال پیامهای زیادی برای فلامک جنیدی نموده اند.

به گفته کاربران شبکه های مجازی، یکی از بی استعداد ترین و بی مزه ترین افراد برنامه استیج که همیشه در حال خودشیرینی و تیکه پرانی است همین آقا می باشد که بسیار از خود راضی و به اصطلاح عامیانه از خودمتشکر است البته گفته می شود که در برنامه استیج دست های پشت پرده زیادی برای انتخاب هنرجویان وجود دارد وگرنه چنین افرادی هیچگونه استعدادی لااقل در خوانندگی ندارند.

عکس یادگاری فلامک جنیدی در کنار هنرجوی مسابقه استیج من و تو

فلامک جنیدی بازیگر سریالهای طنز ایرانی در کنار یکی از هنرجویان مسابقه استیج صدای شبکه  من و تو عکسی به یادگار گرفته است . گفتنیست به گزارش پارس ناز فلامک جنیدی مدتیست به انگلیس سفر کرده و در لندن به سر میبرد . عکسی که در ادامه میبینید توسط هنرجوی مسابقه استیج شبکه من و تو منتشر شده است که او را در کنار فلامک جنیدی نشان می دهد!فلامک جنیدی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان که چندی پیش به لندن سفر کرده بود با یکی از هنرجویان مسابقه استیج به نام حسین کویار عکسی گرفته است.عکس زیر را هنرجوی مسابقه استیج بر روی اینستاگرامش قرار داده است.